Книжарница ПЕГАС вече 17 години предлага на своите клиенти набор от качествени и финансово достъпни за шуменския пазар продукти в сферата на канцеларските материали, художествени и хоби материали, всичко за ученика както за учебното му време така и извън него. Стремим се непрекъснато да увеличаваме асортимента на предлаганите продукти и услуги, да подобрим качеството на обслужване, с цел да задоволим специфичните изисквания на своите клиенти.

Християн Тотев и Пламен Борисов – европейски шампиони и в Минск

14.Декември.2017 /Четвъртък/ 08:55:09, 3168 прочитания, 0 коментара
Автор: Иван Серафимов

По три пъти се качваха на ринга в Минск бойците на клуб „Шуменска крепост” Християн Тотев и Пламен Борисов и по три пъти им вдигаха ръцете като победители. За да триумфират за пореден път като европейски шампиони по муай тай – Християн за четвърти, а Пламен за трети път. Двамата шуменци имат и световни титли – две за Християн и една за Пламен.

Дни след този изкачен отново и мечтан цял живот от хиляди спортисти връх, те пак са в скромната зала на клуба в бившия физкултурен салон на бившето Пето основно. Малките пак ги гледат с възхита, мечтаят да бъдат като тях и виждат, че това става с...огромен труд. А шампионите разказаха пред камерата на 6tv.bg за битките в Беларус, за посрещането вкъщи и за поредната експедиция до Тайланд догодина.

Треньорът Галин Методиев бързо пресметна, че 2017-а е най-успешната година за клуба – със световна, европейски, балкански титли и цели 24 държавни шампиони. Той разказа и за двете профи битки в Турция и за турнира в Ниш.

И макар и да е още рано, весели празници от бойците на „Шуменска крепост”!




Източник: 6 ТВ




Шумен:
15.Ноември.2013 /Петък/ 17:45:41
Източник: видео 6ТВ, по информация на ТОП Новини

Около 7.30 часа вчера сутринта в къща в Тимарево влезли четирима мъже, разбивайки вратата и счупвайки прозорците, за да търсят  жена, която дължи пари на фирма за отпускане на заеми. След като не открили длъжницата, принудили със сила дъщеря й - 25-годишната Сибел Мюзекяр, да се качи в автомобила, с който се придвижват, за да търси дължимата сума. По думите на Сибел мъжете й казали, че ще я заведат до близкия магазин, за да вземе пари назаем, но тя отказала и те я качили в колата насила. Майката на жертвата Нурджихан Исмаил обясни, че по време на отвличането и побоя не е била вкъщи, защото е пътувала към силистренско село при леля си, за да поиска пари. Тя твърди, че е взела заем от 500 лева от кредитна къща и до август е плащала вноските си, но след това спряла, защото нямала пари. Нурджихан заяви, че взела кредита за да погаси задълженията си по предишен заем и не знае колко точно пари трябва да върне, тъй като скъсала договорите, веднага след като взела заема, за да не ги види мъжът й. Задлъжнялата Нурджихан разказа, че същите четирима души, които са нападнали дъщеря й, са започнали да я търсят и заплашват още от месец август. Тогава, предпазвайки се от тях, тя наранила пръстите си в мрежа и сега целите й ръце са в белези, но нападателите са си тръгнали, защото съпругът й Мюзекяр Селим ги е заплашил, че ще се обади в полицията. Вчера Мюзекяр се опитал се да спре нападателите, но те го заплашили, че ще му подпалят къщата. “Казах на дъщеря ми да не излиза, но тя излезе, а аз се върнах в къщата, защото децата започнаха да крещят. Не видях как са я качили на колата. Веднага разбрах, че ще я бият и се обадих в полицията. Аз въобще не знаех, че са изтеглили заем, защото три месеца бях в болницата”, каза Мюзекяр.

Още
Шумен:
30.Септември.2015 /Сряда/ 11:38:48
Източник: MEGA COMMUNICATION
В периода март – май 2015 г. рекламните клипове на  България по четирите паневропейски телевизии (Eurosport, Discovery Channel, Euronews, National Geographic Channel) са били излъчени 673 пъти, като са достигнали близо 190 млн. гледания. Това показва междинният отчет на екипа за изпълнение на проекта, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007 – 2013 г., който бе представен днес. 
Кампанията се провежда в 3 вълни на излъчване на рекламни клипове с продължителност по около 8 седмици всяка със средно по три излъчвания дневно. Две от вълните вече са проведени, а третата предстои да бъде осъществена до края на месец ноември. Клиповете, които се излъчват по четирите телевизии са с продължителност 30 сек. и са в два варианта – един имиджов спот и един с акцент върху културно-историческия туризъм. Те са на немски, френски, английски, руски, испански и български език. Клиповете са излъчвани в праймтайма на телевизиите, вечер и в сутрешните емисии. „Сред резултатите от рекламната кампания е и избирането на страната ни на първо място сред най-желаните дестинации за туризъм в Европа за зрителите на Discovery Channel“, подчерта Ани Хараламбиева, ръководител на проекта в Министерството на туризма. 
В рамките на сключените договори бе договорено като бонус и посещение на снимачни екипи за заснемане, производство  и излъчване на репортажи, които са  част от целогодишната кампания, която министерството провежда. Екип на Euronews посети страната ни в края на месец август, за да заснеме репортаж за арт фестивала в Созопол – Аполония. Екипът на Eurosport засне пет репортажа (Sport Trips) за възможностите за практикуване на различни спортове у нас. За разнообразяване  на маркетинговия микс са договорени като бонус статични и pre-roll банери на официалните портали на телевизионните канали. National Geographic работят и по производството на клип с тематична насоченост към природните забележителности, с които страната ни разполага, които също ще бъдат излъчени в рамките на кампанията.
Излъчванията на имиджовите клипове на България се финансират по проект „Провеждане на целогодишна рекламна кампания на България по водещи паневропейски телевизионни канали“. Oбщата стойност на проекта е около 3 млн. евро и се финансира по ОП „Регионално развитие“. Неговото изпълнение през годините е било забавено, като в началото на календарната година екипът на Министерството на туризма ускори всички процедури, за да реализира проекта и за да не допусне загуба на европейското финансиране. Четирите паневропейски медии на практика обхващат почти цялата територия на Европа, също държави от Близкия Изток, Африка и Азия. 
Покритието на Eurosport е 15 млн. зрители на ден в 54 страни. Euronews се излъчва в 156 страни и достига до 419 млн. домакинства чрез кабелни и цифрови платформи. Discovery Channel обхваща до 97 милиона домакинства само в Европа, Средния изток и Азия. National Geographic Channel има аудитория от 458 млн. домакинства в 173 страни в света. Според анализите и проучванията именно европейските държави са сред основните целеви и генериращи пазари за българския туризъм.
Още
Шумен:
14.Август.2013 /Сряда/ 12:59:57
Източник: Dariknews
Областният управител на Шумен Венцислав Венков се срещна с Президента на автономната област Гагаузия в състава на Република Молдова Михаил Формузал, информират от пресцентъра на областната администрация. Венков и Формузал, който е на неофициално посещение в България са обсъдили възможностите за сътрудничество между област Шумен и автономната област Гагаузия.

Михаил Формузал е помолил администрацията на Шуменска област да потърси възможности за набиране на средства за ремонт на културния дом в село Кирсово, в което половината от жителите са етнически българи.

Гагаузия е автономен район в състава на Република Молдова от 1994 г. Населението е 155 000 души, православни християни. Шест процента от населението са българи. Столицата на автономията е Комрат.

Висше длъжностно лице на автономията е Главата на Гагаузия /Башкан/. Сегашният Башкан Михаил Формузал, който е член и на правителството на Молдова, е избран през 2006 г., а през 2010 година е преизбран за втори мандат.
Още
Шумен:
15.Октомври.2013 /Вторник/ 13:56:47
Източник: 6ТВ
Още