Любомира Николова тръгва за трета европейска титла в Германия, Димитър Димитров играе в Япония за Световната купа

10.Март.2017 /Петък/ 10:46:14, 5219 прочитания, 0 коментара
Автор: Иван Серафимов
Двама представители на спортния  карате клуб  „Киокушин-Шумен”ще играят на големи състезания през март. Любомира Николова тръгва за Германия. В Берлин тя ще се опита да вземе своята трета европейска титла при девойките старша възраст в категория до 60 кг. Тя беше първа на шампионатите на стария континент в Естония и миналата година в Германия. За Любомира това ще бъде последното международно участие в тази възраст и тя е амбицирана да покаже отново, че е най-добрата. Подготовката на каратистката от Нови пазар премина в клубната зала в Шумен, тъй като националите не бяха събирани за централизирана подготовка.
Интересно е, че Димитър Димитров е неин личен треньор, но ще тръгне в съвсем друга посока. Той е в състава на националния отбор на България, който ще вземе участие в Световната купа в Токио. По тази причина в последно време беше на лагери във Варна и 
София. Неговата категория е 75 кг.
На една от последните тренировки преди големите битки Любомира Николова и Димитър Димитров говориха специално за 6tv.bg.



Източник: 6ТВ




Шумен:
19.Август.2015 /Сряда/ 08:23:19
Източник: 6ТВ

3 600 физически лица, които не са платили своите актове към КАТ и другите органи на МВР, ще получат обаждане от НАП в следващите 30 дни, съобщават от приходното ведомство. Задълженията им към бюджета са общо 3.3 млн. лв. В информационната кампания са включени всички физически лица, които имат непогасени задължения в общ размер до 5 000 лв.

Предишни информационни кампании на НАП са доказали, че телефонният контакт е ефективен и евтин метод за насърчаване на клиентите доброволно да покрият дълговете си към бюджета. Данните сочат, че след телефонен разговор над 70% от длъжниците внасят задълженията си в уговорения срок.

Невнасянето на публичните задължения в 14-дневен срок след позвъняването може да доведе до налагането на обезпечителни мерки и стартиране на процедура за принудително събиране на дълговете. Един от най-често използваните способи за събиране на дългове е налагането на запор върху заплатата на длъжника или на притежаваните от него моторни превозни средства и продаването им на търг. От НАП уверяват, че ако в двуседмичния срок след позвъняването постъпи плащане, няма да се пристъпва към продажба на имуществото на длъжника.

За длъжниците с актове към МВР в размер над 5 000 лв., публичните изпълнители на НАП директно ще пристъпват към налагането на запори, изземване на моторни превозни средства и публична продажба.
Още
Шумен:
11.Януари.2017 /Сряда/ 15:27:19
Източник: 6 ТВ

Едва 22-годишният Християн Тотев е вече двукратен световен и трикратен европейски шампион по муай тай, печелил е много титли в различни стилове и в България. За четвърти път той беше избран за спортист номер едно на Шумен. Ние имаме привилегията да гостуваме в дома на записалия магистратура студент от ШУ „Св. Константин Преславски” и на неговата колежка в учението Ани. Те са вече семейство. Кой е „господарят” вкъщи и в кухнята?

Поза ли е патриотизмът?

Ще защитава ли световните си титли в Тайланд кик боксьорът?

Защо Криско и Ани чакат с нетърпение месец март?

Вижте!

Още
Шумен:
15.Ноември.2013 /Петък/ 17:45:41
Източник: видео 6ТВ, по информация на ТОП Новини

Около 7.30 часа вчера сутринта в къща в Тимарево влезли четирима мъже, разбивайки вратата и счупвайки прозорците, за да търсят  жена, която дължи пари на фирма за отпускане на заеми. След като не открили длъжницата, принудили със сила дъщеря й - 25-годишната Сибел Мюзекяр, да се качи в автомобила, с който се придвижват, за да търси дължимата сума. По думите на Сибел мъжете й казали, че ще я заведат до близкия магазин, за да вземе пари назаем, но тя отказала и те я качили в колата насила. Майката на жертвата Нурджихан Исмаил обясни, че по време на отвличането и побоя не е била вкъщи, защото е пътувала към силистренско село при леля си, за да поиска пари. Тя твърди, че е взела заем от 500 лева от кредитна къща и до август е плащала вноските си, но след това спряла, защото нямала пари. Нурджихан заяви, че взела кредита за да погаси задълженията си по предишен заем и не знае колко точно пари трябва да върне, тъй като скъсала договорите, веднага след като взела заема, за да не ги види мъжът й. Задлъжнялата Нурджихан разказа, че същите четирима души, които са нападнали дъщеря й, са започнали да я търсят и заплашват още от месец август. Тогава, предпазвайки се от тях, тя наранила пръстите си в мрежа и сега целите й ръце са в белези, но нападателите са си тръгнали, защото съпругът й Мюзекяр Селим ги е заплашил, че ще се обади в полицията. Вчера Мюзекяр се опитал се да спре нападателите, но те го заплашили, че ще му подпалят къщата. “Казах на дъщеря ми да не излиза, но тя излезе, а аз се върнах в къщата, защото децата започнаха да крещят. Не видях как са я качили на колата. Веднага разбрах, че ще я бият и се обадих в полицията. Аз въобще не знаех, че са изтеглили заем, защото три месеца бях в болницата”, каза Мюзекяр.

Още
Шумен:
30.Септември.2015 /Сряда/ 11:38:48
Източник: MEGA COMMUNICATION
В периода март – май 2015 г. рекламните клипове на  България по четирите паневропейски телевизии (Eurosport, Discovery Channel, Euronews, National Geographic Channel) са били излъчени 673 пъти, като са достигнали близо 190 млн. гледания. Това показва междинният отчет на екипа за изпълнение на проекта, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007 – 2013 г., който бе представен днес. 
Кампанията се провежда в 3 вълни на излъчване на рекламни клипове с продължителност по около 8 седмици всяка със средно по три излъчвания дневно. Две от вълните вече са проведени, а третата предстои да бъде осъществена до края на месец ноември. Клиповете, които се излъчват по четирите телевизии са с продължителност 30 сек. и са в два варианта – един имиджов спот и един с акцент върху културно-историческия туризъм. Те са на немски, френски, английски, руски, испански и български език. Клиповете са излъчвани в праймтайма на телевизиите, вечер и в сутрешните емисии. „Сред резултатите от рекламната кампания е и избирането на страната ни на първо място сред най-желаните дестинации за туризъм в Европа за зрителите на Discovery Channel“, подчерта Ани Хараламбиева, ръководител на проекта в Министерството на туризма. 
В рамките на сключените договори бе договорено като бонус и посещение на снимачни екипи за заснемане, производство  и излъчване на репортажи, които са  част от целогодишната кампания, която министерството провежда. Екип на Euronews посети страната ни в края на месец август, за да заснеме репортаж за арт фестивала в Созопол – Аполония. Екипът на Eurosport засне пет репортажа (Sport Trips) за възможностите за практикуване на различни спортове у нас. За разнообразяване  на маркетинговия микс са договорени като бонус статични и pre-roll банери на официалните портали на телевизионните канали. National Geographic работят и по производството на клип с тематична насоченост към природните забележителности, с които страната ни разполага, които също ще бъдат излъчени в рамките на кампанията.
Излъчванията на имиджовите клипове на България се финансират по проект „Провеждане на целогодишна рекламна кампания на България по водещи паневропейски телевизионни канали“. Oбщата стойност на проекта е около 3 млн. евро и се финансира по ОП „Регионално развитие“. Неговото изпълнение през годините е било забавено, като в началото на календарната година екипът на Министерството на туризма ускори всички процедури, за да реализира проекта и за да не допусне загуба на европейското финансиране. Четирите паневропейски медии на практика обхващат почти цялата територия на Европа, също държави от Близкия Изток, Африка и Азия. 
Покритието на Eurosport е 15 млн. зрители на ден в 54 страни. Euronews се излъчва в 156 страни и достига до 419 млн. домакинства чрез кабелни и цифрови платформи. Discovery Channel обхваща до 97 милиона домакинства само в Европа, Средния изток и Азия. National Geographic Channel има аудитория от 458 млн. домакинства в 173 страни в света. Според анализите и проучванията именно европейските държави са сред основните целеви и генериращи пазари за българския туризъм.
Още