„Дунав” победи като гост „Шумен” със 77:69

01.Февруари.2017 /Сряда/ 19:44:31, 1621 прочитания, 0 коментара
Автор: 6tv
„ШУМЕН”: 7 Виктор Серафимов – 13 точки, 8 Антонио Станков – 2, 13 Янко Янков – 12, 14 Андрей Иванов – 19, 22 Кирил Кирилов - 13 /Никола Николов – 0, Атанас Колев – 0, 9 Росен Иванов – 2, 10 Теодор Димитров – 0, 12 Андрей Джамбазов – 2, 15 Милен Чолаков – 1, 23 Димитър Янчев – 5/.
 
„ДУНАВ”:  5 Николай Титков – 30 точки, 6 Димитър Илиев – 9, 8 Александър Иванов – 15, 9 Иван Иванов – 5, 6 Диан Георгиев – 12 /0 Преслав Здравков – 0, 7 Зекерие Камбер – 0, 15 Калоян Стоянов – 6/.

В първия мач във втората шестица на мъжката баскетболна „А” група загубата на „Шумен” като домакин на „Дунав” /Русе/ някои приеха като изненада. Въпреки огромната и всеотдайна подкрепа на своята вярна публика не успяха да спечелят срещата. След доброто начало и преднината от 10 точки, гостите с невероятна стребла от дистанция и добре организирани действия се върнаха в мача и не го изпуснаха.
Новият старши треньор на БК „Шумен” Звонко Папак беше до играещия треньор Янко Янков и помагаше със съвети, без да натрапва приесъствието си.
След срещата Янко Янков призна, че са били надиграни от „Дунав” и че се чувстват неудобно пред своите фенове. Най-резултатният в мача, гардът на „Дунав” Николай Титков, който вкара шест тройки, обясни, че това не е случайно. Старши треньорът на гостите Руслан Русев също каза, че са построили тактиката си с оглед ръстовото превйъзховдство на „Шумен” и че тези 18-годишни момчета са бъдещето на русенския мъжки баскетбол.
 
 



Източник: 6ТВ




Шумен:
30.Септември.2015 /Сряда/ 11:38:48
Източник: MEGA COMMUNICATION
В периода март – май 2015 г. рекламните клипове на  България по четирите паневропейски телевизии (Eurosport, Discovery Channel, Euronews, National Geographic Channel) са били излъчени 673 пъти, като са достигнали близо 190 млн. гледания. Това показва междинният отчет на екипа за изпълнение на проекта, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007 – 2013 г., който бе представен днес. 
Кампанията се провежда в 3 вълни на излъчване на рекламни клипове с продължителност по около 8 седмици всяка със средно по три излъчвания дневно. Две от вълните вече са проведени, а третата предстои да бъде осъществена до края на месец ноември. Клиповете, които се излъчват по четирите телевизии са с продължителност 30 сек. и са в два варианта – един имиджов спот и един с акцент върху културно-историческия туризъм. Те са на немски, френски, английски, руски, испански и български език. Клиповете са излъчвани в праймтайма на телевизиите, вечер и в сутрешните емисии. „Сред резултатите от рекламната кампания е и избирането на страната ни на първо място сред най-желаните дестинации за туризъм в Европа за зрителите на Discovery Channel“, подчерта Ани Хараламбиева, ръководител на проекта в Министерството на туризма. 
В рамките на сключените договори бе договорено като бонус и посещение на снимачни екипи за заснемане, производство  и излъчване на репортажи, които са  част от целогодишната кампания, която министерството провежда. Екип на Euronews посети страната ни в края на месец август, за да заснеме репортаж за арт фестивала в Созопол – Аполония. Екипът на Eurosport засне пет репортажа (Sport Trips) за възможностите за практикуване на различни спортове у нас. За разнообразяване  на маркетинговия микс са договорени като бонус статични и pre-roll банери на официалните портали на телевизионните канали. National Geographic работят и по производството на клип с тематична насоченост към природните забележителности, с които страната ни разполага, които също ще бъдат излъчени в рамките на кампанията.
Излъчванията на имиджовите клипове на България се финансират по проект „Провеждане на целогодишна рекламна кампания на България по водещи паневропейски телевизионни канали“. Oбщата стойност на проекта е около 3 млн. евро и се финансира по ОП „Регионално развитие“. Неговото изпълнение през годините е било забавено, като в началото на календарната година екипът на Министерството на туризма ускори всички процедури, за да реализира проекта и за да не допусне загуба на европейското финансиране. Четирите паневропейски медии на практика обхващат почти цялата територия на Европа, също държави от Близкия Изток, Африка и Азия. 
Покритието на Eurosport е 15 млн. зрители на ден в 54 страни. Euronews се излъчва в 156 страни и достига до 419 млн. домакинства чрез кабелни и цифрови платформи. Discovery Channel обхваща до 97 милиона домакинства само в Европа, Средния изток и Азия. National Geographic Channel има аудитория от 458 млн. домакинства в 173 страни в света. Според анализите и проучванията именно европейските държави са сред основните целеви и генериращи пазари за българския туризъм.
Още
Шумен:
18.Януари.2017 /Сряда/ 09:22:42
Източник: 6 ТВ

На 17-и януари хандбалното бебе Радина Юлиян Касабова стана на...един месец. Ние бяхме заедно с майка – топреализаторката на „Шумен 98” и на хандбалната „А” група при жените в последните два сезона Кръстина Сабо, и баща й Юлиян Касабов, който играе с мъжете на „Шумен 61” и води млади хандбалисти на клуба, при изписването на малката госпожица.

Тогава щастливите родители се хвалеха, че Радина само папка и спинка. Месец по-късно е малко по-различно, призна пред нашата камера главата на съвсем новото семейство, което узакони съжителството си през лятото на миналата година.

Бъдещата хандбалистка четвърто поколение е пораснала с 5 сантиметра и има грижата майка й и баша й да не скучаят в дългите зимни нощи.

А Юлиян отправи и едно важно предупреждение към нас, хората от медиите - жена му, тъй добре познатата Кръстина Сабо, е приела неговата фамилия. Така че – оттук нататък - Кръстина Касабова!!! И както е тръгнало, нищо чудно скоро да ни се наложи да се съобразяваме с новата реалност.

Още
Шумен:
28.Ноември.2017 /Вторник/ 16:31:45
Източник: 6ТВ

След мача между „ЗК КЕШ” и „Вълците”, завършил при резултат 7:4, бе подадена контестация. „Вълците” оспорваха редовността на тимовия лист на лидера, където бе записан Кристиян Християнов. Жалбата беше разгледана от управителния съвет на сдружение ГАЛФ и бе присъдена служебна загуба на „ЗК КЕШ” с 0:5. Така „Вълците” ще зимуват на първо място след десет изиграни кръга, а „ЗК КЕШ” е втори.

Председателят на сдружение ГАЛФ Ивайло Тошев обоснова взетото решение пред нашата камера.

 

КЛАСИРАНЕ ГАЛФ 2017/2018 Х КРЪГ

м п р з г.р. т

1. „Вълците” 10 8 1 1 71:25+46 25

2. „ЗК КЕШ” 10 8 0 2 69:35+34 24

3. „Опълченците” 10 8 0 2 55:26+29 24

4. „Трите мечки” 10 8 0 2 60:41+19 24

5. „Калбо” 10 6 1 3 44:22+22 21

6. „Траки” 10 6 0 4 43:39+4 18

7. „Бул Тийм” 10 4 2 4 48:23+25 14

8. „Студио Х” 10 3 1 6 39:52-13 10

9. „Смядово” 10 3 1 6 34:57-23 10

10. „Чили алпин” 10 2 0 8 25:55-30 6

11. „Мрежата” 10 1 0 9 22:86-24 3

12. „Лисиците” 10 0 0 10 16:67-51 0

Още
Шумен:
16.Август.2017 /Сряда/ 10:20:23
Източник: 6ТВ

И това лято в басейна на „Аква свят” /бившия градски басейн/ в Шумен отекват командите на темпераментен треньор, в във водата деца се стараят да ги изпълняват максимално точно.

Вече десетина години Владимир Герчев-Вовата води тренировките на деца в различни възрасти. Всичко започнало заради сина му третокласник и неговите приятели. Сега Герчев-младши е студент втори курс, а баща му със същия ентусиазъм учи момчетата и момичетата да плуват. Във всички стилове.

Вовата е започнал с борбата, след това минава през плуването, като първи треньор му е най-известният шуменски майстор Иван Лазаров, а е и утвърден инструктор по водно спасяване. Заедно с Никола Лазаров пък пред 1985-86 година изпълнява с огромно удоволствие програма, която довежда в басейните всички шуменски третокласници.

Амбициите на Владимир Герчев са не да прави шампиони, а да научи въздпитаниците си да плуват правилно и да не се срамуват на морето и в басейните. Заедно с това той иска да станат хора дисциплинирани, хора, които не се плашат от трудностите, а ги преодоляват.

Убеден е, че колкото децата са по-малки, толкова по-лесно се учат. Признава, че с малките е по-трудно, но пък е безкрайно щастлив да ги види да „плуват като рибки”. Всичко това – без да вземе и стотинка. И не е върнал нито едно дете.

Интерсно е, че много от „неговите” деца, като навършат съответната възраст, с негова помощ, стават и спасители. В тази насока е и съветът който дава Вовата – да се плува, по възможност, в охраняеми водни площи...

След като направиха повече от два километра плуване в различните стилове, две от момичетата без колебание казаха, че са готови да помогнат на бедстващи във водата. Самите те плуват за удоволствие...

Още