Книжарница ПЕГАС вече 17 години предлага на своите клиенти набор от качествени и финансово достъпни за шуменския пазар продукти в сферата на канцеларските материали, художествени и хоби материали, всичко за ученика както за учебното му време така и извън него. Стремим се непрекъснато да увеличаваме асортимента на предлаганите продукти и услуги, да подобрим качеството на обслужване, с цел да задоволим специфичните изисквания на своите клиенти.

Рекламните клипове на България по четирите паневропейски телевизии са достигнали близо 190 млн. гледания

30.Септември.2015 /Сряда/ 11:38:48, 729 прочитания, 0 коментара
Автор: 6ТВ
В периода март – май 2015 г. рекламните клипове на  България по четирите паневропейски телевизии (Eurosport, Discovery Channel, Euronews, National Geographic Channel) са били излъчени 673 пъти, като са достигнали близо 190 млн. гледания. Това показва междинният отчет на екипа за изпълнение на проекта, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007 – 2013 г., който бе представен днес. 
Кампанията се провежда в 3 вълни на излъчване на рекламни клипове с продължителност по около 8 седмици всяка със средно по три излъчвания дневно. Две от вълните вече са проведени, а третата предстои да бъде осъществена до края на месец ноември. Клиповете, които се излъчват по четирите телевизии са с продължителност 30 сек. и са в два варианта – един имиджов спот и един с акцент върху културно-историческия туризъм. Те са на немски, френски, английски, руски, испански и български език. Клиповете са излъчвани в праймтайма на телевизиите, вечер и в сутрешните емисии. „Сред резултатите от рекламната кампания е и избирането на страната ни на първо място сред най-желаните дестинации за туризъм в Европа за зрителите на Discovery Channel“, подчерта Ани Хараламбиева, ръководител на проекта в Министерството на туризма. 
В рамките на сключените договори бе договорено като бонус и посещение на снимачни екипи за заснемане, производство  и излъчване на репортажи, които са  част от целогодишната кампания, която министерството провежда. Екип на Euronews посети страната ни в края на месец август, за да заснеме репортаж за арт фестивала в Созопол – Аполония. Екипът на Eurosport засне пет репортажа (Sport Trips) за възможностите за практикуване на различни спортове у нас. За разнообразяване  на маркетинговия микс са договорени като бонус статични и pre-roll банери на официалните портали на телевизионните канали. National Geographic работят и по производството на клип с тематична насоченост към природните забележителности, с които страната ни разполага, които също ще бъдат излъчени в рамките на кампанията.
Излъчванията на имиджовите клипове на България се финансират по проект „Провеждане на целогодишна рекламна кампания на България по водещи паневропейски телевизионни канали“. Oбщата стойност на проекта е около 3 млн. евро и се финансира по ОП „Регионално развитие“. Неговото изпълнение през годините е било забавено, като в началото на календарната година екипът на Министерството на туризма ускори всички процедури, за да реализира проекта и за да не допусне загуба на европейското финансиране. Четирите паневропейски медии на практика обхващат почти цялата територия на Европа, също държави от Близкия Изток, Африка и Азия. 
Покритието на Eurosport е 15 млн. зрители на ден в 54 страни. Euronews се излъчва в 156 страни и достига до 419 млн. домакинства чрез кабелни и цифрови платформи. Discovery Channel обхваща до 97 милиона домакинства само в Европа, Средния изток и Азия. National Geographic Channel има аудитория от 458 млн. домакинства в 173 страни в света. Според анализите и проучванията именно европейските държави са сред основните целеви и генериращи пазари за българския туризъм.


Източник: MEGA COMMUNICATION




Шумен:
05.Април.2017 /Сряда/ 14:26:41
Източник: 6ТВ

Вицешампионът в най-силния клас НС1 и в генералното класиране на първенството по планински изкачвания Христо Манолов ще стартира на домашното си състезание. Това решение шуменецът взе в понеделник сутринта и направи преглед на своето състезателно „Мицубиши Лансър Ево 9”.

Във вторник ние с него минахме по трасето и той коментира за 6tv.bg спецификата на завоите и начина, по който те се вземат. След това Ицо сподели успял ли е в тези изключително кратки срокове да се подготви за стартовете в събота и неделя на мемориала „В. Великов”, какво е за него легендарният пилот, каква конкуренция очаква и ще продължи ли и в другите състезания през сезона.

Организаторите обявиха, че в определения срок са подадени заявки от 47 пилоти. Списъкът може да нарасне, ако някой закъснял плати и предвидената допълнителна такса. След дълго отсъствие в Шумен идва седемкратният победител в планинското „В. Великов” Илия Царски с „Мицубиши Лансър Ево 9”. Сред заявените обаче не е неговият съгражданин от Панагюрище, шампионът в тази дисциплина от последните три години Любен Каменов. 12-те шуменци пък са рекорд за домакините в досегашните 17 издания на мемориала.

Още
Шумен:
30.Март.2017 /Четвъртък/ 15:37:50
Източник: 6ТВ

Директорът на мемориала „В. Великов” Димитър Георгиев вече много дни по няколко пъти минава по трасето, набелязва задачите и отмята тяхното изпълнение. В един момент завърза спор с еколози дали трябва да се чистят плъпналите по асфалта храсти и наложи волята си. Защото върху него тегне огромната отговорност за сигурността на пилотите и на зрителите.

Днес Полицая, както е популярен той в автомобилните среди,, си отдъхна с облекчение. Започна работата по почистването на 3500-те метра от старта на Пивовара до финала след Пазачницата. Работници и техника от общинското предприятие „Строителство и благоустройство” се заеха с почистването на миналогодишната шума от двете страни на трасето и с изкърпването на дупките в асфалтовото покритие на пътя, а на мястото беше и техният началник Сергей Стойков.

На първо време бяха изрязани и подготвени за асфалтиране тъй популярните у нас дупки. За петък е предвидено те да бъдат запълнени с нов асфалт. След това идва ред на измиването на целия път, за да бъде той готов да посрещне участниците в планинското на името на легендарния шуменски пилот Валерий Великов. Така когато пристигнат идната седмица и преминават опознавателно по отсечката, пилотите ще добият точна представа за онова, което ги чака по време на официалните тренировки и на самото състезание.

Да припомним, че мемориалът в Шумен отново дава старт на сезона в планинските изкачвания и това ще стане на 8-9-и април. Домакините са амбицирани пак да бъдат образцови, след като миналата година получиха най-високата оценка от всички български надпревари в тази атрактивна дисциплина.

Още
Шумен:
11.Септември.2013 /Сряда/
Източник: 6ТВ
Още
Шумен:
23.Юни.2014 /Понеделник/ 10:56:38
Източник: Novini.bg

"Алкомет” АД - лидер в областта на цветната металургия. Една бързо развиваща се компания, специализирана в производството на алуминиеви валцови и пресови изделия, разположена на площ от 370000 кв. м. в непосредствена близост до град Шумен. През последните години дружеството реализира мащабна инвестиционна програма на обща стойност над 75 млн. евро, в резултат на която обемът на произведената и реализирана продукция нараства от около 16700 т през 2003 г на над 60000 т през 2013 г. Технологичното оборудване в Леярен цех включва: 6 линии за непрекъснато леене на рулони и линия Wagstaff за леене на пресови заготовки, чиито общ производствен капацитет от 78 хил. тона годишно покрива изцяло нуждите на двете основни производствени направления: Пресов и Валцов цех. Пресов цех е оборудван с 4 преси с годишен производствен капацитет около 23 000 тона, 3 пещи за термообработка, линия за прахово боядисване и единствената в България линия за елоксация на профили. Продуктовата гама обхваща близо 5500 вида алуминиеви профили, тръби и пръти със стандартни размери или разработени по чертежи на клиента. Основни сфери на приложение за произвежданите изделия са строителството, вътрешното обзавеждане, автомобилостроенето, машиностроенето, транспорта и др. С пускането в експлоатация на 600-тонна преса в началото на 2014 г, както и на линия за пренарязване на профили, ''Алкомет'' АД навлиза в нови пазари за специфични пресови изделия с разнообразни приложения в производството на велосипеди, душ кабини, лайсни за подови покрития и др. Валцов цех разполага с уникални за страната производствени мощности за валцоване на различни видове алуминиево фолио, листа и ленти за нуждите на хранително-вкусовата промишленост, автомобилостроенето, строителството и транспорта. Оборудването обхваща 5 валцови стана с общ капацитет над 50 000 тона, линии за изправяне и обезмасляване, надлъжно и напречно рязане, пещи за термообработка. Основен продукт е домакинското фолио, при който продукцията на Алкомет съставлява 15% от европейския пазар. През 2014 година маркетинговата дейност на компанията се развива в няколко основни направления: разширяване дела на специалните продукти при пресовите изделия; разработване на нови валцови изделия от групата на алуминиевото фолио (фолио за фармацевтиката, за опаковки на хранителни продукти); увеличаване продажбите на вътрешния пазар до 10% от общия обем. Въпреки усложнената икономическа обстановка в България през последните години редица компании от Западна Европа преместват своите производствени мощности в страната, привлечени от ниските разходи, наличието на висококвалифицирани специалисти и предимствата, които предлага членството в ЕС. Основна цел на Алкомет е привличане на нови клиенти сред тези компании, което успоредно с предлагането на нови изделия и тясното сътрудничество с настоящите клиенти на дружеството ще допринесе за увеличаване обема на продажбите на българския пазар. Успешното прилагане на вътрешно-корпоративните практики; предлагането на високо ниво на обслужване: от договарянето и изпълнението на дадена поръчка, до организирането и проследяването на нейната доставка; утвърдените позиции на компанията на вътрешния и европейски пазари са безспорни доказателства за успешната бизнес стратегия на Алкомет.

"Алкомет” АД - лидер в областта на цветната металургия. Една бързо развиваща се компания, специализирана в производството на алуминиеви валцови и пресови изделия, разположена на площ от 370000 кв. м. в непосредствена близост до град Шумен. През последните години дружеството реализира мащабна инвестиционна програма на обща стойност над 75 млн. евро, в резултат на която обемът на произведената и реализирана продукция нараства от около 16700 т през 2003 г на над 60000 т през 2013 г. Технологичното оборудване в Леярен цех включва: 6 линии за непрекъснато леене на рулони и линия Wagstaff за леене на пресови заготовки, чиито общ производствен капацитет от 78 хил. тона годишно покрива изцяло нуждите на двете основни производствени направления: Пресов и Валцов цех. Пресов цех е оборудван с 4 преси с годишен производствен капацитет около 23 000 тона, 3 пещи за термообработка, линия за прахово боядисване и единствената в България линия за елоксация на профили. Продуктовата гама обхваща близо 5500 вида алуминиеви профили, тръби и пръти със стандартни размери или разработени по чертежи на клиента. Основни сфери на приложение за произвежданите изделия са строителството, вътрешното обзавеждане, автомобилостроенето, машиностроенето, транспорта и др. С пускането в експлоатация на 600-тонна преса в началото на 2014 г, както и на линия за пренарязване на профили, ''Алкомет'' АД навлиза в нови пазари за специфични пресови изделия с разнообразни приложения в производството на велосипеди, душ кабини, лайсни за подови покрития и др. Валцов цех разполага с уникални за страната производствени мощности за валцоване на различни видове алуминиево фолио, листа и ленти за нуждите на хранително-вкусовата промишленост, автомобилостроенето, строителството и транспорта. Оборудването обхваща 5 валцови стана с общ капацитет над 50 000 тона, линии за изправяне и обезмасляване, надлъжно и напречно рязане, пещи за термообработка. Основен продукт е домакинското фолио, при който продукцията на Алкомет съставлява 15% от европейския пазар. През 2014 година маркетинговата дейност на компанията се развива в няколко основни направления: разширяване дела на специалните продукти при пресовите изделия; разработване на нови валцови изделия от групата на алуминиевото фолио (фолио за фармацевтиката, за опаковки на хранителни продукти); увеличаване продажбите на вътрешния пазар до 10% от общия обем. Въпреки усложнената икономическа обстановка в България през последните години редица компании от Западна Европа преместват своите производствени мощности в страната, привлечени от ниските разходи, наличието на висококвалифицирани специалисти и предимствата, които предлага членството в ЕС. Основна цел на Алкомет е привличане на нови клиенти сред тези компании, което успоредно с предлагането на нови изделия и тясното сътрудничество с настоящите клиенти на дружеството ще допринесе за увеличаване обема на продажбите на българския пазар. Успешното прилагане на вътрешно-корпоративните практики; предлагането на високо ниво на обслужване: от договарянето и изпълнението на дадена поръчка, до организирането и проследяването на нейната доставка; утвърдените позиции на компанията на вътрешния и европейски пазари са безспорни доказателства за успешната бизнес стратегия на Алкомет.

Прочети повече на: http://www.novini.bg/news/212993-%D0%B0%D0%BB%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82-%D0%B0%D0%B4-%D1%81-%D0%B8%D0%BD%D0%B2%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0-%D0%B7%D0%B0-%D0%BD%D0%B0%D0%B4-75-%D0%BC%D0%BB%D0%BD-%D0%B5%D0%B2%D1%80%D0%BE.html
Още