Рекламните клипове на България по четирите паневропейски телевизии са достигнали близо 190 млн. гледания

30.Септември.2015 /Сряда/ 11:38:48, 777 прочитания, 0 коментара
Автор: 6ТВ
В периода март – май 2015 г. рекламните клипове на  България по четирите паневропейски телевизии (Eurosport, Discovery Channel, Euronews, National Geographic Channel) са били излъчени 673 пъти, като са достигнали близо 190 млн. гледания. Това показва междинният отчет на екипа за изпълнение на проекта, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007 – 2013 г., който бе представен днес. 
Кампанията се провежда в 3 вълни на излъчване на рекламни клипове с продължителност по около 8 седмици всяка със средно по три излъчвания дневно. Две от вълните вече са проведени, а третата предстои да бъде осъществена до края на месец ноември. Клиповете, които се излъчват по четирите телевизии са с продължителност 30 сек. и са в два варианта – един имиджов спот и един с акцент върху културно-историческия туризъм. Те са на немски, френски, английски, руски, испански и български език. Клиповете са излъчвани в праймтайма на телевизиите, вечер и в сутрешните емисии. „Сред резултатите от рекламната кампания е и избирането на страната ни на първо място сред най-желаните дестинации за туризъм в Европа за зрителите на Discovery Channel“, подчерта Ани Хараламбиева, ръководител на проекта в Министерството на туризма. 
В рамките на сключените договори бе договорено като бонус и посещение на снимачни екипи за заснемане, производство  и излъчване на репортажи, които са  част от целогодишната кампания, която министерството провежда. Екип на Euronews посети страната ни в края на месец август, за да заснеме репортаж за арт фестивала в Созопол – Аполония. Екипът на Eurosport засне пет репортажа (Sport Trips) за възможностите за практикуване на различни спортове у нас. За разнообразяване  на маркетинговия микс са договорени като бонус статични и pre-roll банери на официалните портали на телевизионните канали. National Geographic работят и по производството на клип с тематична насоченост към природните забележителности, с които страната ни разполага, които също ще бъдат излъчени в рамките на кампанията.
Излъчванията на имиджовите клипове на България се финансират по проект „Провеждане на целогодишна рекламна кампания на България по водещи паневропейски телевизионни канали“. Oбщата стойност на проекта е около 3 млн. евро и се финансира по ОП „Регионално развитие“. Неговото изпълнение през годините е било забавено, като в началото на календарната година екипът на Министерството на туризма ускори всички процедури, за да реализира проекта и за да не допусне загуба на европейското финансиране. Четирите паневропейски медии на практика обхващат почти цялата територия на Европа, също държави от Близкия Изток, Африка и Азия. 
Покритието на Eurosport е 15 млн. зрители на ден в 54 страни. Euronews се излъчва в 156 страни и достига до 419 млн. домакинства чрез кабелни и цифрови платформи. Discovery Channel обхваща до 97 милиона домакинства само в Европа, Средния изток и Азия. National Geographic Channel има аудитория от 458 млн. домакинства в 173 страни в света. Според анализите и проучванията именно европейските държави са сред основните целеви и генериращи пазари за българския туризъм.


Източник: MEGA COMMUNICATION




Шумен:
17.Май.2017 /Сряда/ 19:24:51
Източник: 6 ТВ

С девет състезатели замина за държавното първенство в стиловете К1 и фул контакт треньорът на клуб „Шуменска крепост” Галин Методиев. И деветимата се върнаха с медали от Нова Загора, като титлите спечелиха петима шуменци.


ШАМПИОНИ

  • Виктор Иванов - К1, 51 кг, юноши младша

  • Полина Галинова – К1, 60 кг, девойки младша

  • Димитър Стоянов – фул контакт, 60 кг, юноши старша

  • Никола Николов – фул контакт, 71 кг, юноши младша

  • Георги Атанасов – фул контакт, 63,5 кг, 13-14 години

СРЕБЪРНИ МЕДАЛИ

  • Слав Нанов – фул контакт, 67 кг, юноши старша

  • Евгени Ангелов, фул контакт, 81 кг, юноши младша

БРОНЗОВИ МЕДАЛИ

  • Денис Ебазеров – фул контакт, 86 кг, мъже клас „Б”

  • Сава Карастоянов – К1, 81 кг, мъже клас „Б”


За съжаление , съперник на световния шампион по муай тай Пламен Борисов не се появи.


В четвъртък сутринта за Будапеща летят националните отбори на България в различните стилове за участие в Световната купа. Сред тях са и петима бойци на „Шуменска крепост”:

- Иван Иванов – уол кик, мъже, 86 кг

- Димитър Стоянов – уол кик, юноши старша, 60 кг

- Никола Николов – уол кик, юноши младша, 71 кг

- Виктор Иванов – уол кик, юноши младша, 51 кг

- Полина Галинова – К1, девойки младша, 60 кг

За пореден път шуменският бизнесмен Веско Василев даде пример как може да се подкрепя местният спорт. Той подпомогна финансово участието на шуменците в Будапеща!

Треньорът Галин Методиев даде добра оценка за представянето на своите състезатели в Нова Загора, а мисли, че те са добре подготвени и за голямото изпитание в унгарската столица. Четирима от националите са на същото мнение.

Още
Шумен:
22.Юни.2017 /Четвъртък/ 17:34:17
Източник: 6ТВ

Нигериецът Пол Отофе, с чиито решителни голове „Витоша” /Бистрица/ влезе в Първа футболна лига, се ожени за шуменката Елина Петрова. Двамата се познават повече от година. Да припомним, че Пол игра в отбора на „Шумен 1929” и точно в града под Илчов баир пламна любовта между нападателя и Елина.

Брачната церемония се състоя в ритуалната зала на Посетителския център на паметника „Създатели на българската държава”.

Още
Шумен:
18.Април.2016 /Понеделник/ 14:17:45
Източник: 6 ТВ
Продуцентска къща Plovdiwood Entertainment стартира проектът „Plovdiwood Academy“, който е насочен към всички изпълнители, участвали на големите концерти в телевизионни формати в България. 

„Plovdiwood Academy“ ще запознава зрителската и читателската аудитория  с живота и творчеството на риалити звездите, изгрели с пеене.  

Всяка седмица екипът на Plovdiwood Entertainment ще снима скайп интервюта, които ще „хващат“ звездите в непринудена, реална обстановка - докато пазаруват в супермаркета, тренират във фитнес залата, вечерят в ресторант или се подготвят да излязат на сцената. Заснетите кадри ще се излъчват като телевизионна рубрика в „Plovdiwood show”, което се разпространява в рекордните за страната 20 телевизии:

 „DSTV“ – Музикална телевизия
„POTV”- Пловдив
„ТВ САТ КОМ” – Асеновград
„КАНАЛ М”- Раковски
„ТВ СТАРА ЗАГОРА”- Стара Загора
„ТВ ВАРНА”- Варна
“ETA TV” – Червен бряг
„КАНАЛ 6”- Сливен
„ВИДЕО САТ”- Велико Търново
„КРАКРА” – Перник
„ТВ СРЕДНОГОРИЕ” – Пирдоп
„DELTA TV” – Русе
„ИЗТОЧНИ РОДОПИ”- Кърджали
„ТВ ДЕЙМОС” – Ракитово
„ТВ ВИДИН”- Видин
„ЕГО САТ”- Видин
„БОТЕВГРАД ТВ”- Ботевград
„БАЦ ТВ”- Петрич
„ТВ ФОТОН-К” – Смолян
„6TV”- Шумен
 
 „Plovdiwood Academy” има за цел да обединява изпълнителите и в различни социално и обществено значими инициативи, свързани с расизма, употребата на наркотици, насилието в училищата и др. 

Проектът предвижда и първите по рода си смесени музикални награди „Plovdiwood Academy Awards”, които ще се раздадат юли месец 2016 г. във вид на плакети. 
Всичко относно проекта, както и други новини, свързани с участниците в „Plovdiwood Academy“, може да научавате от интернет платформата plovdiwood.bg.
Още
Шумен:
15.Ноември.2013 /Петък/ 17:54:10
Източник: 6ТВ
"Пеперудена магия" озари лицата над 250 деца, учители и родители от 8-те подготвителни групи на ЦДГ 2, 12, 19 и 30. Малките артисти от IIIа и IV а клас на II ОУ "Д-р Петър Берон" напълниха до краен предел залата на читалище "Тодор Петков". Забележителното е, че учениците сами са композирали музиката за песните, нарисували са декорите и са моделирали костюмите на пиесата. Проявата е представителнa изява на клуб "Пъстър музикален свят" с ръководител г-жа Д. Янкова по проект УСПЕХ, към базовото училище.
Гордеем се с нашите талантливи деца и техните всеотдайни учители!
Още